جغد دانی
هاگوارتز

به مدرسه هاگوارتز خوش اومدید.

جغد دانی جایی است که شما پیام های مورد نظرتون رو به من میفرستید و به من میگویید که به که ارسال کنم.

یه جورایی من جغد شما هستم.

اگه جغد ندارید می تونید با جغد هاگوارتز بفرستید در این صورت 2 سنت باید پرداخت کنید.

فقط یادتون باشه بگویید به که ارسال کنم و ادرس وب او را بگویید.(به صورت خصوصی).اون نامه به صورت خصوصی در وبلاگ ان فرد به صورت نظر خصوصی ارسال میشود.

اگر خواست جواب نامه رو بدهد باید به متن نامه رو به من به صورت خصوصی ارسال کند.

 



نظرات شما عزیزان:

جوجو!
ساعت22:25---8 فروردين 1392
سلام صدف جان!



خب تو که این قدر مشتاقی، برو به رز بلاگ، اونجا وب بزن. اونجا انجمن داره. این جوری این قدر اعصابت خورد می شه که دیگه ول می کنی می ری!



هیچی دیه... گفتم فقط یه کمکی کرده باشم.پاسخ:میرم ببینم چی هست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:,ساعت 14:46 توسط صدف|



      قالب ساز آنلاین